Een Nieuwsbrief Verplichte Kost?

Bij bijna elk gesprek dat wij voeren met onze huidige en toekomstige klanten, komt de nieuwsbrief aan bod. We horen dan ook vaak ‘zijn we nog mee bezig’, ‘gebruiken we eigenlijk helemaal niet’, ‘nieuwsbrief? Nee wij doen niet aan spam’. Rond de 90% van bovenstaande gevallen gebruiken geen nieuwsbrief, of gebruiken deze nog niet optimaal.

En dat is natuurlijk zonde! Want je kunt zoveel halen uit een kwalitatieve nieuwsbrief. En waarom wel actief zijn op Facebook en Twitter, maar niet via een nieuwsbrief? Op zowel Twitter als Facebook ben je één van de velen die hun verhaal proberen te pushen en te zorgen dat men aandacht heeft voor zijn of haar bedrijf. Via een nieuwsbrief kun je net dat beetje extra geven.

Vandaar dat wij vanaf nu op zoek zijn naar een klant die e-mail marketing wil inzetten, in de vorm van een nieuwsbrief, en deze door ons gratis wil laten verzorgen. In ruil daarvoor maken wij er een uitgebreide case van, zodat men kan zien hoeveel tijd er in gaat zitten en wat de uitkomst is. Uiteraard zullen wij hiervoor niet alles publiekelijk plaatsen, maar het houden op slechts statistieken. Met de uitslag hiervan, zullen wij jou laten zien dat nieuwsbrief marketing eigenlijk verplichte kost is en door zowel ons, als jezelf, prima onderhouden kan worden.

Ben jij geïnteresseerd in deze kans, neem dan nu contact met ons op!

About Klaas Koopman

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Interesse gekregen? Neem nu contact met ons op! Neem Contact Op